vrijdag 16 mei 2014

Tas voor naaispullen

Elke keer als ik mijn naaispullen mee moest nemen was het verspreid over meerdere tassen.
Ik heb een tas gemaakt waarmee ik alles in 1 tas mee kan nemen.
Hij heeft 1 groot vak waar ik patronen, stof en andere benodigdheden in kan doen
en verder heeft hij een klep die met ritsen vastzit en daarin zitten allerlei vakjes die ik op maat gemaakt hebt zodat mijn scharen en alles wat ik nodig heb er goed inpassen, aan de bovenkant zit een elastiek waar ik klosjes garen achter kan doen en aan de andere kant van de klep zitten 2 elastieken waar linialen, schaatsmallen en ander tekenmateriaal achter kan.
Hij is voor mij erg praktisch en door wat extra versteviging kan die heel wat gewicht hebben.
Tijdens mijn examens zaten er onder andere steeds 2 mappen in en aardig wat stof. En al de fournituren die ik nodig had.
 
 

1 opmerking: