zaterdag 26 april 2014

Begonnen met bloggen

Ook ik ben begonnen met een blog waarop ik kan laten zien wat ik doe.

Iets over mezelf,
Mijn naam is Sandra v.d Barselaar 
Ik ben in 2013 afgestudeerd aan het Rijn IJssel in Arnhem, daar deed ik de opleiding Fashion & Design Support medewerker Mode-Maat kleding, wat inhoudt dat ik afgestudeerd ben als coupeuse. Sinds 2 jaar werk ik als coupeuse in een atelier waar ik elke dag nog dingen bijleer.

Van jongs af aan ben ik al creatief bezig geweest en dat heeft zich uiteindelijk geuit in voornamelijk kleding maken. Ik ben er een opleiding in gaan zoeken en erachter gekomen dat ik het goed kan en nieuwe dingen snel oppik, ik ben altijd in voor nieuwe technieken en daarmee nieuwe uitdagingen.
Wat ik er zo leuk aan vindt is dat elk kledingstuk weer anders is, elke keer weer is het een puzzel die ik maar al te graag wil oplossen, het doet een beroep op je creativiteit, inventiviteit en aanpassingsvermogen.

Ik ga hier onder andere foto's laten zien van mijn bezigheden en eventuele tips en trucks en foto's die mij inspireren om dingen te maken.

Mocht je dingen willen weten erover of andere vragen hebben dan hoor ik het graag, ik zoek graag mee naar oplossingen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten